03 april 2012

Zakaj?

Rekel si, da boš vedno tu zame, da boš vedno v mojem življenju, ne glede na to, kaj se zgodi v tvojem ali mojem življenju, ne glede na to, kdo vstopi v najina življenja. 
Obljubil si mi, da mi boš stal ob strani in jaz sem to obljubila tebi ... kmalu bo eno leto, odkar te ni več v mojem življenju, odkar si me izbrisal iz meni še danes neznanega razloga. 
A ti nekaj zaupam? 
Še vedno boli. Ne glede na to, da sem drugače srečna, ker imam njega, ker imam tistih nekaj ljudi okrog sebe, katerim lahko zaupam, še vedno boli, ker nimam več tebe. Kaj sem naredila narobe, sem kaj takega rekla? Vem, da je v tvoje življenje prišla ona, srečna sem bila zate in sem še vedno, seveda sem, zakaj ne bi bila? Pa vendar ... zakaj mora biti tako? Kako lahko po toliko letih zavržeš najino prijateljstvo, ki je bilo (vsaj iz moje strani) iskreno? Resnično ne razumem in glede na to, da moja občasna sporočila ignoriraš, verjetno ne bom nikoli izvedela. Moji sodelavki si rekel (ne meni, njej), da je najino prijateljstvo preveč vplivalo na tvojo zvezo. Ni mi jasno, zakaj, res ne. 
Imam samo eno željo (za katero vem, da se mi ne bo izpolnila) ... želim izvedeti, zakaj mora biti tako, kot je. Resnično te pogrešam in ne glede na vse, imaš v mojem srcu še vedno posebno mesto med mojimi prijatelji. Vem, da tega prostora ne želiš imeti, pa vendar ga imaš. 
Želim ti, da si srečen, iz dna srca ti to želim in privoščim, ker si zaslužiš vse najboljše na tem svetu. 
Vem, da se ponavljam, ampak ... boli me in pogrešam te ... 



P.S.: Nisem si mislila, da bom sploh še kdaj pisala objavo, ki bo namenjena tebi ... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar