18 oktober 2011

Dolga noč

Sva sredi filma, ko začutim tvojo roko, kako polzi iz zunanje strani stegna proti notranji, višje in višje po nogi. Pogledam te, ti pa se mi samo navihano nasmehneš in točno vem, kaj to pomeni. 

Na kino sva se spomnila zadnji trenutek, tako da sva ujela zadnjo predstavo filma, ki ga vrtijo že kar nekaj časa, kar je pomenilo, da pretirane gneče ne bo. In res je ni. 

Naslonim se nazaj na sedež in se prepustim tvojim dotikom. Z dlanjo si že pri muci, ki je polna pričakovanj in polna slastnega soka, katerega tako rad okušaš vedno znova in znova. Vem, da do konca v kinu pač ne bova šla, zato še nekaj časa izkoriščam tvojo zagnanost, potem pa ti zašepetam, da bi rada šla, čeprav filma še ni bilo konec. Pogledaš me, jaz pa ti pomežiknem in veš, kaj sledi. 

Vožnja domov je bila pestra, predvsem pa napeta na tvoji strani. Še preden sva uspela priti do stanovanja, sva že trgala oblačila drug iz drugega, strastno sva se poljubljala. Ključ je zaškrtal v vratih, vrata sem komaj uspela zapreti, z ustnicami, spojenimi s tvojimi. Nasloniš me na steno, obrnjena sem stran od tebe, roke oprem ob steno, ritko pa izbočim, kar se da. Želim si te, celega v moji ritki. Obožujem, kako počasi in previdno prodiraš vame, obenem pa mi z eno roko dražiš poplavljeno muco in z drugo me držiš za joške.  Svojo trdonjo mi začneš zabijati v ritko tako noro, kot da bi bil to zadnji fuk, kar sva jih oba doživela. Sunkovito se začnem nabijati nanj, glavo obrnem nazaj in z jezikom iščem tvoje ustnice, da končno prepleteva jezička. Oh, kako zelo mi paše, kako zelo mi pašeš ti. Čeprav nisem obrnjena k tebi, te vonjam, kar me spravi v še dodatno ekstazo užitkov. Prisežem, nihče mi ne predstavlja takšnega užitka kot ti. Užitek, poželenje, strast, vse skupaj prepojeno z ljubeznijo, ni lepšega. Aaaah, zadel si, ostani tam, si mislim in z roko primem tvojo, da ti pomagam dražiti moj gumbek strasti. Nabijaj močno, naj ti pride v potrebno ritko, daj še. 

Končal si, končala sva oba. Zasopihana obstaneva, obrnem se k tebi, te poljubim. Pogledaš me in planeva v smeh. Kako priročno, da drug za drugega po norem seksu točno veva, kaj misliva in kaj želiva. Še več norega seksa, norega ljubljenja. In že odhitiva pod tuš. Noč je še dolga ... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar